pondělí 10. února 2014

Look Back Nell: Leden 2014

Autor: Nell

Ahoj,
dneska mám pro vás můj první Look Back, což je, pokud jste nečetli Look Back od Amy, článek, ve kterém se vlastně ohlédnu zpátky na uplynulý měsíc a řeknu vám o novinkách, které se za ten měsíc vyrojily, zmíním jaký trend jsem ráda nosila, jaké produkty jsem nejčastěji používala, a co vás na A&N příští měsíc čeká.

1. Novinky a zajímavosti:
Od Amy jste už slyšeli o Excess volume řasence od Max factor a ................... A já teď zmíním další tři novinky.
1) První je opět řasenka, a to Miss Manga mascara od L´oreal. Mě osobně ale vůbec neoslovila. Kartáček už od pohledu slepuje řasy a je to vidět i na fotkách. Ke všemu je to takový ten typ řasenky, která se dá ohýbat, což mi už vůbec nevyhovuje. Ale podle vyprodaných regálů soudím, že je o ní i tak docela velký zájem.



2) Další je Naked Ultra Nourishing Lipgloss od Urban Decay. Já jsem zastáncem toho, že žádný lesk nemůže na rtech vydržet dlouho, takže mi příjde dát za lesk 20$ jako velký nesmysl. Ale tyhle lesky na mě udělaly tak velký dojem, že se budu muset hodně držet, abych si nějaký nekoupila Smějící se.



3) Předposlední novinkou, která si myslím, že rozhodně stojí za povšimnutí, je nová rtěnka (je i lesk) od M.A.Cu Viva Glam Rihanna (limitovaná edice). Je to nádherná matná zastřená červená, do které jsem se absolutně zamilovala a bojím se, že se objeví v nákupech za únor.






4) A jako poslední tu mám blending brush od Essence. Essence pro nás připravuje nový štětec a to blending brush. V drogeriích bychom ho měli vidět někdy na jaře Mrkající. Těhle štětců v českých drogeriích moc není, takže se na něj moc těším.

2. Oblíbený trend:
Minulý měsíc jsem si hodně oblíbila výrazné, hodně rozjasněné tváře, ke kterým jsem na očích většinou nosila relativně silné linky, buď bez ocásku nebo s malým ocáskem.

3. Oblíbené produkty:
Tahle část hodně souvisí s odstavcem o oblíbených trendech. Takže dnes budu zmiňovat, co jsem používala na hodně definované tváře atd.

1) M.A.C Extra dimension skinfinish- Superb:
O tomhle rozjasňovači už jste mohli číst v Nákupech. Koupila jsem si ho tenhle měsíc a jsem z něj absolutně nadšená. Má nádhernou barvu a z obyčejných smrtelnických tváří udělá tváře božské. Dobře, to trochu přeháním, ale nevím, jak jinak bych to popsala. Já jsem se do něj absolutně zamilovala a mám pocit, že bez něj nemůžu žít Líbající.


2) UMA cosmetics gel eyeliner:
Dalším mým oblíbeným produktem byly gelové linky od UMA cosmetics (dají se koupit v drogeriích Teta). Tyhle linky mám už asi půl roku a na to kolik stály (asi 60,-), jsou úplně fantastické! Krásně se s nimi pracuje a vydrží celý den. Jediná jejich nevýhoda je to, že po nich víčko zůstane obarvené i po odlíčení. Ale když se trochu posnažíte, odlíčit to jde.



3) Sleek makeup- I divine Acid palette:
A jako poslední tu mám paletu od Sleeku, kterou jsem dostala k Vánocům. O téhle paletce už jsem se zmiňovala v článku o tom, co jsem našla pod vánočním stromečkem a dokonce jsem na ní psala i recenzi. A ačkoliv se může někomu zdát díky své barevnosti hodně nepoužitelná, já jí poslední dobou používám prakticky denně.


4. Co nás na A&N čeká příští měsíc?
Jak už psala Amy, v únoru se můžete těšit hlavně na valentýnské tutorialy- jemné i výraznější.
Ale například i na článek o mytí štětců nebo na první příspěvek do rubriky rozhovory s blogery Mrkající.

Doufám, že se vám můj první Look Back líbil, a že mi napíšete, jestli máte třeba něco stejně nebo jaké novinky vás zaujaly Mrkající.

Recenze Sleek makeup- I divine Acid pelette: připravuje se

Žádné komentáře:

Okomentovat