pondělí 10. února 2014

Nákupy Nell: Leden 2014

Auor: Nell

Ahoj,
dneska mám pro vás můj první článek ze série "nákupy", ve kterém vám ukážu, co jsem si za tenhle měsíc koupila a jaký jsem si na to udělala názor Usmívající se.

Pozn. Já do nákupů většinou nebudu zařazovat oblečení a doplňky, protože je moc nekupuju a kdybych si jich někdy koupila v nějakém krátkém časovém úseku trochu víc, tak na to asi napíšu samostatný článek. Ale pokud byste chtěli alespoň náhled mých nových bot (za leden jsem si koupila 2 páry), tak vám dám pod článek fotky Mrkající.

NYX mosaic powder- 09 paradise:
Tuhle tvářenku jsem koupila neplánovaně v Douglasu na Václavském náměstí. Původně jsem se šla podívat na něco úplně jiného, ale když jsem tam tuhle krásku viděla, nemohla jsem odolat. Jeden z důvodů, proč jsem si jí vlastně koupila byl ten, že, když smíchám všechny barvy, které tahle tvářenka nabízí, připomíná mi trošku jednu tvářenku z kolekce Marble mania od Essence, kterou jsem strašně chtěla. Další skvělou vlastností téhle tvářenky je to, že je hodně multifunkční. Můžu s ní namíchat spoustu různých odstínů a prostřední barvu můžu použít i jakorozjasňovač (ideální na cesty). Je velmi pigmentovaná, ale bohužel trochu práší. Stála 239,-.
 
 
 


Essence colour arts eye base:
Dalším mým nákupem byl primer na pigmenty od Essence. Ačkoliv mám doma jenom jeden pigment, tenhle primer mi rozhodně není k ničemu. Tím, že je na pigmenty, má lepkavou konzistenci, tudíš se do něj dá pigment i stín hezky vtlačit. Mám mastná víčka, takže je pro mě těžké sehnat účinný primer. Na výraznější líčení používám místo primeru bílou tužku, ale na něco světlejšího ráda použiju tohle. Není to nějaký zázrak, ale za 50,- naprosto poslouží. Já jsem ho koupila v obchodním domě My.

M. A. C. extra dimension skinfinish- Superb (limitka):Tenhle skinfinish jsem si chtěla koupit už před rokem, ale bohužel limitka, ve které byl, už byla vyprodaná stejně jako Marble mania, já mám na ty limitky prostě smůlu Zamračený. Nakonec se ale stal zázrak a M. A. C. udělal novou limitku, ve které tenhle rozjasňovač obnovil. Samozřejmě, že jsem moc dlouho neváhala a už jsem šla k pokladně Smějící se. Ačkoliv stál 790,- , nelituju toho, že jsem si ho koupila- ani trochu. Má nádhernou barvu, je to taková hnědo-bronzová lesknoucí se do oranžova. Vlastně se to nedá ani moc popsat, je to opravdu bomba! Sice malinko práší, ale není to nic tragického- poprášené je vždy jenom víčko, jinak samotný rozjasňovač je krásně máslový. Další, i když trochu nepodstatné plus, je dessign. Tenhle dessign se mi opravdu líbi, až mě trochu mrzí ho ničit Smějící se. P. S. koupila jsem ho vPalladiu v M. A. C.u.




 
 

UBU lip brush (lipetty stick):
Štětce UBU moc lidí nezná. Ani já jsem je původně neznala. Nedávno jsem na ně ale našla na internetu recenzi a začala jsem se o ně víc zajímat. Myslím si, že je to anglická značka štětců (ale nejsem si jistá, kdyžtak mě opravte). Jedna z nejúžasnějších věcí na téhle značce je to, že se dá normálně sehnat v ČR. Já jsem jí koupila v drogerii Pemi na Olšanském náměstí. A poslední věc k této značce je, že je hodně levná. Například tenhle štětec stál 44,-.
Teď už se ale vrhám na samotný štětec. Já jsem si vybrala tzv. lip brush, který UBU doporučuje na rty. Ačkoliv se s ním rty líčí moc hezky, já ho s velkou oblibou ho používám na obočí. Většinu lidí by mohlo napadnout, že by mohl být dobrý na linky, to je ale omyl, na linky je poměrně dost tlustý. O to víc ho mám ale ráda právě na to obočí. Dají se sním kreslit i nejrůznější detaily, nanášet stín do vnitřního koutku a na spodní linku atd. Má krátké jemné štětiny. Mohl by být sice troch hustší, ale za tu cenu je naprosto úžasný. A to ani nemluvím o tom, že má krásnýdessign. Na to, jak byl levný, je naprosto úžasný, určitě si od UBU koupím ještě další.


L´OREAL studioline SILK&GLOSS ultra fixing spray:
Dalším nákupem je lak na vlasy od L´OREAL. Koupila jsem ho v obchodním domě My cca. za 60,- nebo 70,-. Takže první výhodou je určitě cena. Já laky na vlasy moc nepoužívám. Většinou je použiju pro jednoduché zafixování vlasů, na což je určitě fajn. Vlasy hezky zafixuje, ale pořád z nich neudělá tvrdé slepené kusy, nechá je prostě "dýchat". Pokud ale jdete na ples a vyčesali jste si nádherný ozdobený drdol, tenhle lak vám ho (alespoň podle mě) nezafixuje. Já, protože s vlasy moc neexperimentuji, jsem s ním moc spokojená, pokud ale potřebujete něco, co vám vlasy zafixuje a už s nimi nehne, tohle není nic pro vás. Jo a mimochodem- NÁDHERNĚ VONÍ!! Smějící se


Douglas odličovací ubrousky:
A jako poslední tu mám odličovací ubrousky od Douglas. O těchto ubrouskách se nebudu moc rozmlouvat, jsou prostě fantastické. Kupuju už je asi rok a jsou nejlepší ze všech, co jsem zkoušela. Jedny stojí 69,- ale když chytnete akci 2+1 zdarma (jako já) a koupíte si troje, jedny vás vyjdou na 46,-. Tuhle akci má Douglas celkem často. Mimochodem, koupíte je normáně v Parfumeriích Douglas.
P. S. Amy na ně psala recenzi, tak vám dám pod článek odkaz Mrkající.



A tady jsou slíbené boty:
Lodičky- Deichmann (350,-)
Tenisky- Humanic (199,-)
- chytla jsem slevy Smějící se
P.S. fotka tenisek je z instagramu, takže není tak kvalitní. 
 

Štětce UBU: http://www.urbanbeautyunited.com/
Recenze od Amy: http://aandn.blog.cz/1401/odlicovaci-ubrousky-douglas

Doufám, že se vám moje první náupy líbily, a že mi dáte do komentářů vědět, jestli něco z toho máte nebo jestli vás něco zaujalo Usmívající se.

Žádné komentáře:

Okomentovat