středa 26. února 2014

Nákupy Nell: Únor 2014

Autor: Nell

Ahoj,
protože se blíží konec měsíce, přišel čas na pravidelnou sérii článků "Nákupy". Musím říct, že jsem se tenhle měsíc docela rozšoupla a to nejen v kosmetice. Jestli jste četli i mé minulé nákupy (odkaz bude pod článkem), víte, že oblečení, doplňky apod. nenakupuju zas tak často, takže je do nákupů vůbec nezařazuju, maximálně dám pod článek pár fotek. Ale jelikož jsem toho za tenhle měsíc nakoupila trošku víc než obvykle, udělám na to samostatný článek, na který se můžete těšit někdy příští týden.

Jako první tu mám dva štětce od Hakura. Od Hakura jsem si chtěla už dlouho něco objednat, ale vždycky z toho nakonec sešlo. Byla to ale velká chyba. Do jejich štětců jsem se absolutně zamilovala a určitě to nejsou moje poslední.

Hakuro H79
První z těch, co jsem si obědnala byl tedy štětec s názvem H79. Je to klasický blending brush z kozích chlupů, který podle mě na českém trhu chybí. Jediné, kde ho u nás můžete sehnat je v MACu asi za 700,-, což za něj opravdu nechci dávat. Tenhle stál 125,-, jsem z něj absolutně nadšená a nemám k němu jedinou výtku. Má dlouhou rukojeť, nepelichá, je hustý a jemný a odvádí svou práci přesně tak, jak má.







Hakuro H61
Štětec H61 je vytvořen ze syntetických vláken. Proto je absolutně ideální na korektor a krémové stíny. Se štětcem jsem rovněž moc spokojená. Nemám k němu ani moc co říct, je prostě perfektní. A stál 119,-.







Essence pigments 23 my little dragon, 17 dory in love
Dále tu mám Essence pigmenty, které jsem koupila ve výprodeji v Rossmannovi. Jeden mě stál 29,-. Obecně mám Essence pigmenty hodně ráda, protože splňují všechny funkce, které by pigment měl splňovat. Jsou levné a dostupné v našich drogeriích. Oba pigmenty jsem si moc oblíbila a s jedním jsem dokonce dělala i tutorial (odkaz bude pod článkem).







Elf luxusní tekutá rtěnka Strawberry
Dále jsem si koupila tekutou rtěnku od Elfu v odstínu Strawberry. V podstatě je to trochu pigmentovanější lesk. Na rtech je moc příjemná, hezky voní a má opravdu nádhernou barvu. Nemá úplně klasický aplikátor. Je to taková houbička, se kterou se docela hezky nanáší. Jediný problém který s tím mám je působ nanášení. Abyste dostaly rtěnku na houbičku, musíte rtěnkou zespodu otočit, což mi ani tak nevadí, problém je ale v tom, že když rtěnkou otočím, vyleze asi až po půl minutě.







MAC Viva glam 1
V lednovém Look Backu jsem se zmiňovala o rtěnce od Macu Viva glam Rihanna, která mě opravdu zaujala a říkala jsem, že se obávám, že se objeví v únorových nákupech. No.......Viva Glam Rihanna se sice neobjeví, ale místo ní se objeví Viva glam 1. A protože jsem to já, musím tomu dát nějaký úvod v podobě pohádky Jak Nell ke rtěnce přišla.
Původně jsem se šla do Macu podívat na Rihannu, kterou samozřejmě ještě neměli, takže jsem to tam tak obcházela až jsem narazila na Viva glam 1. Tak jsem jí různě obhlížela a zkoušela na ruku. Prostě to, co dělám vždycky. Slečna od Macu mi nabídla, jestli si jí nechci zkusit a protože jsem měla celkem dost času, řekla jsem, že jo. Cestou domů jsem se stavila na pizze a nějakém tom pití a aby toho nebylo málo, začalo pršet. Doma jsem zjistila, že se rtěnka za celou tu dobu ani nehnula, takže mi bylo jasné, že do Macu pojedu ještě jednou.
Je to pro mě nádherná klasická matná červená, kterou jsem douho hledala. Na rtech mi začala lehce vymizívat až po šesti hodinách. A přijde mi, že na to jak dlouho vydrží ani moc nevysušuje, je prostě úžasná.
Cena: 500,-

Bohužel se mi rtěnku většinou nepodařilo nafotit, takže první fotka bude z internetu.






Rival the Loop hydratační maska
Tuhle masku jsem si koupila tak nějak bez rozmyslů, prostě jsem jí čapla v Rossmannovi s tím, že jí zkusím. Stála okolo 21,- , takže jsem od ní ani nečekala nějaké zázraky. Pleť rozhodně nehydratuje nějak dlouhodobě, ale je pravda, že je po ní hezky vláčná a vyhlazená.





She paletka 232
Dále tu mám paletku od She, kterou jsem koupila ve výprodeji v DM za 29,-. Stíny jsou hezky pigmentované a za tu cenu mi přijdou fajn. Celkově s nimi nemám žádný problém.






She khol kajal 011
A nakonec tu mám ještě tužku od She. Je to krásná fialová barva, kterou jsem koupila rovněž ve výprodeji. Stála mě 10,-. Víc k ní zatím nemám moc co říct, protože jsem ještě neměla čas jí vyzkoušet.








To by bylo za únorové nákupy vše. Doufám, že jste si je užili a že jsem vám pomohla při rozhodování, zda si nějaký produkt koupit či nikoliv.

Žádné komentáře:

Okomentovat